Vrtic Bambi Tivat

О нама

Вјерујемо да је свако дијете посебно и непоновљиво биће и зато му пружамо индивидуално усмјерен и личан приступ.

Вртић “Бамби” је вртић који расте заједно са д‌јецом, прати њихов развој и потребе, инспирише, подстиче на истраживање и комуникацију. Мјесто гд‌је се поштују слобода говора и избора, отвореност и једнакост. 
Ми вјерујемо у безграничност д‌јечијих могућности за правилан и позитиван раст и развој.

 

Први организовани облик предшколског васпитања у саставу Осмогодишње школе почео је са радом 16.12.1945. године. По одлуци Министарства просвјете маја мјесеца 1952. године вртић се уселио у зграду Стара барака. Радио је један васпитач са једном групом д‌јеце. Од 1960/1961. шк. године повећао се број д‌јеце па долази до формирања двије васпитне групе гд‌је раде два васпитача.

С обзиром на све већу заинтересованост започела је изградња објекта школске 1975/1976 године. Објекат је почео са радом 19. 02.1977. године, гд‌је су створени услови за рад у три васпитне групе са пратећим просторијама.

Убрзо се указује потреба за отварање јаслица у Тивту, тако да је тај објекат монтажног типа  изграђен уз сам вртић и почео је са радом 01. 05.1978. године.

Школске 1985/1986. године отворено је истурено од‌јељење у Радовићима у саставу О.Ш. „Бранко Бринић“.

Отворен је нови објекат у Доњој Ластви, модерно опремљен 01. 09.1988. године. Рад се одвијао у шест васпитних група од којих су двије јасличне. 2013. године адаптиран је и проширен објекат у Тивту.

 

Данас Ј.П.У. „Бамби“ Тиват у свом саставу има три васпитне јединице у којима су формиране 26 васпитних група у којима је смјештено преко 1000 д‌јеце.

Васпитна јединица у Тивту броји 16 васпитних група од тога 5 јасличног узраста и 11 вртићког узраста.

Васпитна јединица у Доњој Ластви има 9 васпитних група од тога 4 јасличног узраста и 5 вртићког узраста.

Васпитна јединица у Радовићима има двије групе –  мјешовиту васпитну групу  и старију васпитну групу.

Основни задаци наше предшколске Установе су:

Циљеви предшколског васпитања и образовања којим се води наша Установа су:

-Стварање услова за живот, развој и учење д‌јеце
-Развијање способности, разумијевање и прихватање себе и других
-Развијање способности за договарање, уз уважавање различитости и учествовање у групи
-Развијање способности препознавања емоција и подстицање емотивног доживљавања и изражавања
-Његовање радозналости истраживачког духа, маште и интуиције, као и развијање мишљења
-Подстицање језичког развоја ради стваралачког духа и креативног коришћења говора за читање и писање, односно припреме за васпитање и образовање
-Подстицање доживљавања умјетничких д‌јела и умјетничког изражавања
-Богаћење д‌јечјег искуства кроз различите типове активности из свакодневног живота
-Подстицање тјелесног и моторичког развоја
-Развијање самосталности, хигијенских навика и бриге за здравље
-Развијање позитивног односа према природи и заштити животне средине

Основни задаци наше предшколске Установе су:

-Обезбиједити једнак приступ, могућности и услове за боравак све д‌јеце у Установи
-Организовати стимулативну атмосферу за потребе д‌јеце са уважавњем разлика у погледу језичких и културолошких специфичности како би д‌јеца у вртићу нашла мјесто да живе своја права
-Организовати дневне активности са могућношћу флексибилности у интересу задовољавања д‌јечијих потреба и потреба родитеља
-Константно подстицати и прилагођавати уређивање средине за учење д‌јеце што ће утицати на развој њихових способности, спонтано изражавање идеја, мисли, вјештина, афинитета ка ликовном и драмском стваралаштву
-Задовољити основне психофизичке потребе д‌јеце предшколског узраста: сваком д‌јетету омогућити како да се дружи, да критички размишља и промишљено бира
-Да дијете кроз боравак у природи уочава временске појаве, важност природе и њено очување